wtorek, 14 stycznia 2014

Niespodziewajki :)

Kochani moi mam dla Was niespodziewajki a co :) Lubię uszczęśliwiać innych :)
Pomyślałam sobie że można pisać tutaj sobie z przyjemnością i mam nadzieję z przyjemnością czytać :) i przy okazji zrobić coś dobrego dla innych....dla tych którzy sami nie moga o siebie zadbac i są w 100% od nas zależni .Poznałam niedawno (póki co tylko wirtualnie) fantastyczna osobę ,dziewczynę która oddała całe swoje serducho naszym braciom mniejszym ,pomaga im jak może,organizuje zbiórki karmy,przygarnia,opiekuje się ,szuka domów ,załatwia leczenie,wszystkim czworonogom z którymi los czyt.człowiek obszedł się bardzo okrutnie.Działa sama i czasami po prostu brakuje jej funduszy ....na podstawową rzecz która jest psiakom niezbędna do życia ...jedzenie.Podzielmy się sercem i pokażmy że potrafimy pomagać sobie .....Zobowiązałam się że będę w miarę moich możliwości zbierać karmę dla zwierzaków którymi moja znajoma się opiekuje ,kochani liczę na Was.Wystarczy choćby mała paczuszka suchej karmy to WIELKI GEST .....Z pośród wszystkich tych którzy nadeślą choćby małą paczuszkę karmy moja "sierotka Marysia" :) wybierze kogoś do kogo powędruje fantastyczna zabawka RUBBABU a jeśli będzie Was dużo to na pewno zabawek będzie więcej.
Adres: Mątki 25A.11-042 Jonkowo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz