piątek, 10 stycznia 2014

Szampon idealny LULU&BOO Organics

Dzisiaj będzie miło,lekko i kosmetycznie :) Lubię rzeczy dobre i nie chodzi mi tutaj o cenę ale o zawartość.
Szczególną uwagę zwracam na rzeczy dla dzieci ubrania,zabawki i ....kosmetyki.
Dość długo szukałam szamponu idealnego.Chciałam żeby w jego składzie były organiczne składniki i żeby nie uczulał bo moje dzieci to niestety alergiczki.Szukając ww testowałam mnóstwo eco szamponów,jedne ładnie pachniały ale kompletnie się nie pieniły a takim szamponem ciężko umyć głowę,inne miały bardzo przyzwoity skład ale mówiąc w prost zapach  był nie do przyjęcia,po użyciu jeszcze innych włosy maluchów były tak suche i ciężkie do rozczesania że porzucałam kosmetyk już po pierwszym użyciu.
Aż....trafiłam na szampon i płyn do kąpieli LULU&BOO z rumiankiem,lawendą  i organicznym olejkiem jojoba.
Szampon pachnie nieziemsko ,ciężko opisać ten zapach słowami ale moje maluchy zawsze przed
myciem głowy proszą mnie żebym dała im pochować buteleczkę :) szampon pieni się idealnie,nie za mocno ale wystarczająco dobrze żeby móc porządnie umyć małą główkę.Nie uczula,nie  przesusza skóry głowy a włosy po umyciu są miękkie i podatne na rozczesywanie a wartość dodana to ten piękny zapach który utrzymuje się na włosach jeszcze długo po myciu głowy.
W skład szamponu wchodzą składniki w 72% organiczne .min: olejek z jojoba,aloes,olejek lawendowy,wyciąg z rumianku
Konsystencja płynnej galaretki sprawia że szampon nie spływa z głowy co jest również nie bez znaczenia przy myciu małych główek :)
Wersja 2w1 szampon oraz płyn do kąpieli -ja stosuję jako szampon :)
Szampon nie jest testowany na zwierzętach jest również odpowiedni dla wegetarian
Można go stosować już od 1 miesiąca życia
Bardzo wygodne zamknięcie ,wystarczy kliknąć ...czyli wszystko da się zrobić jedną ręką w sam raz
dla mamy która zazwyczaj robi kilka rzeczy na raz.
Jednym słowem gorąco polecam ,jak dla mnie to szampon idealny,nie zamierzam zmieniać go na inny :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz