środa, 8 stycznia 2014

Wanna have a Tattoo

Tak wiem,obiecałam że teraz to już regularnie i non stop ;)  i na obiecywaniu się skończyło :) Nie będę się tłumaczyć co ,jak i dlaczego ,powiem tylko tyle że regularne skrobanie postów z założenia "nie nudnych" jest jednym z moich noworocznych postanowień ;) Są tacy którzy wiedzą i tacy którzy bladego pojęcia nie mają że...jestem fanką tatuaży ....oczywiście nie wszystkich, mam sprecyzowane upodobania :) ukochałam sobie tatuaże które tworzą na skórze wrażenie obrazu-akwareli ...:) najlepiej multikolorowe :) .Mam już dwa, moje są póki co monokolorowe ale właśnie zamierzam dodać im trochę kolorytu,ozdobić,powiększyć ..... jeden zlokalizowany jest i będzie ;) na lewym przedramieniu od wew.strony tezn "pójdzie" na pierwszy ogień (poniżej moja lista życzeń :) czyli wzory które mniej lub bardziej zmienione chciałabym zobaczyć na swojej łapie :) Jest takie jedno studio tatuażu które wg mnie przoduje w robieniu fantastycznych tatuaży autorskich i nie tylko ...to KULT TATOO na ul.Szpitalnej w Krakowie ,byłam już u nich są mówiąc najkrócej artystami -wizjonerami :) obcowanie z nimi to cholerna przyjemność :) wiem z autopsii ....:) najbliższe są mi  tatuaże które robi BAM     :http://kulttattoo.pl/kult/?person=bam)  , kulttattoo.pl wejdzcie-zobaczcie ,może znajdziecie coś dla siebie :)
Oczywiście jak w każdym szanującym się studio tatuażu robią też piercing i szaleństwa z włosami :)
No dość reklamy :) zerknijcie na te moje znaleziska ,co myślicie? :)
Mam taką obserwację ,kiedy robiłam pierwszy tatuaż a było to prawie 19lat temu,tatuaże były tabu,kojarzyły się z jakimś szemranym elementem tudzież z ....wilkami morskimi,ja ani do jednych ani do drugich  nie przynależałam i nadal nie przynależę ...ale kiedyś patrzono n mnie jak na dziwoląga :) taksującym wzrokiem oceniano mnie przez pryzmat ....tego co na skórze...teraz mam wrażenie że tatuaże budzą już tylko ciekawość i zainteresowanie ze względu  na walory artystyczne.....ciekawe jakie są Wasze poglądy,lubicie,nie lubicie,chcielibyście mieć,absolutnie nie,fajne ale u innych.......

Jasminova





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz